دانلود نرم افزار موبایل

اموزش و دانلود نرم افزار موبایل فروشگاه موبایل جم اراک خیابان ملک

دانلود نرم افزار موبایل

اموزش و دانلود نرم افزار موبایل فروشگاه موبایل جم اراک خیابان ملک

ضد ویروس جدید تلفنهای همراه



یک شرکت آلمانی-روسی به نام Kaspersky در حال ساخت یک ضد ویروس برای تلفنهای هوشمندی است که از سیستم عامل سیمبیان استفاده می کنند.
ویروسهای تلفنهای همراه هنوز نادر و کمیاب هستند و تکثیر چندانی نداشته اند اما به هر حال شرکت Kaspersky نرم افزار ضد ویروسی برای حملات آینده می سازد تا کاربران را آسوده خاطر کند.
در همین هفته تروجانی که هدفش تلفنهای نوکیا سری 60 بود منتشر شد و در هفته های پیش ویروس دیگری به نام Cabir دستگاه ها را آلوده ساخت.
ضد ویروس Kaspersky برای سیستم عاملهای سیمبیان می باشد و کاربران می توانند نسخه آزمایشی آن را از اینجا دانلود کنند که همراه با سرویس بروز رسانی می باشد. کاربران به هرحال باز هم می توانند ضد ویروس خود را از وب سایت رسمی نرم افزار بروز رسانی کنند.
بر طبق گفته شرکت Kaspersky این نرم افزار امنیتی در حین ورود ویروس به دستگاه جلوی آن را گرفته و از خرابکاری آن جلوگیری می کند و در زمان درخواست دستی شما نیز دستگاه را پویش کلی می کند تا از وجود هرگونه برنامه مخرب شما را مطمئن نماید.
همچنین این نرم افزار تنها دستگاهایی که سیستم عامل سیمبیان نسخه 6.1 و 7.0 را دارا می باشند محافظت می کند و از آخرین نسخه سیمبیان ( Symbian9.0) که ماه پیش منتشر شد پشتیبانی نمی کند.
این شرکت به کسانی که نرم افزار آزمایشی شرکت را دانلود کنند و در آزمایش آن همیاری کنند وعده داده که نسخه کامل نرم افزار را مجانی در اختیار آنها قرار دهد.
هم اکنون شیوه های بروز رسانی این نرم افزار از طریق (WAP, SMS, cable) فعلا فقط WAP پشتیبانی می شود و URL که به دتابیس لینک شده است.


» سایت کاسپرسکی
» دریافت نسخه بتای آنتی ویروس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد